پیشنهاد فروش خودرو بی ام و 125i مدل 2016
نوشته شده توسط : شیما ملکی

پیشنهاد فروش خودرو  بی ام و 125i مدل 2016

 

 

بی ام و 125i مدل 2016  از پیشرانه ای عالی، دیفرانسیل عقب پویا، سواری با کیفیت در شهر و چسبندگی عالی به سطح جاده برخودار است. شاید بتوان گفت این خودرو نه یک سدان متوسط خانوادگی است و نه یک خودرو M واقعی. این خودرو از نظر وزن و اندازه بیشتر به خانواده سری 3 شباهت دارد و از نظر فنی نیز شبیه بی ام و سری 2 کوپه است. گفتنی است همه محصولات سری 1 از تجهیزات پیشرفته زیادی به صورت استاندارد و فیس لیفت های جدید بر روی بدنه بهره می برند.

البته همه خودروهای سری 1 با هم شباهت ندارند و همانطور که پیشتر گفته شد، بی ام و 125i بیشتر به خانواده سری 3 شباهت دارد و چنانچه پکیج M Sport را خریداری کنید، تجهیزاتی نظیر سیستم تعلیق کم ارتفاع و بازنگری شده M light، رینگ های 18 اینچی، صندلی ها و غربیلک فرمان اسپرت و ترمزهای M Sport در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

 

نیروی پیشران بی ام و 125i را یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری تأمین می کند که به توربوشارژر مجهز است و می تواند 214 اسب بخار نیرو و 310 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور، دومین موتور قوی در خانواده سری 1 محسوب می شود.

گفتنی است این خودرو بسیار خوب از حالت توقف به حرکت در می آید و دور موتور زود به 6000 می رسد و انرژی بی وقفه ای تولید می کند. گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به همراه پدل شیفترهایی که روی پایه فرمان تعبیه شده اند کارشان را به خوبی انجام می دهند و وقتی حالت رانندگی Comfort انتخاب شود سبک و سیاق رانندگی و واکنش پدال گاز تغییر می کند و راننده را بیشتر درگیر می کند. با این حال، در مقابل دیگر رقبایی که در کنار دو کلاچ قرار می گیرندف حرف های زیادی برای گفتن ندارد.

بی ام و 125i هنگام گشت و گذار در شهر شخصیتی آرام دارد، به خصوص هنگام مانوردهی در سرعت های کم و توقف و حرکت های مداوم. گفتنی است این خودرو دارای چهار حالت رانندگی است که عبارتند از: Eco Pro،Comfort، Sport و Sport+ و انتخاب هر حالت باعث می شود رفتار خودرو تغییر کند.

سیستم Active launch Control به صورت استاندارد ارائه می شود و به این خودرو کمک می کند ظرف 6.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. چنانچه در سرعت های بالای 50 کیلومتر بر ساعت حالت Eco Pro را فعال کنید میزان مصرف سوخت بسیار پایین می آید و به گفته کمپانی بی ام و به 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر می رسد.

تایرهای run-flat بریجستون در جلو و عقب، هنگام حرکت در جاده های پر پیچ و خم و مرطوب چسبندگی بسیار خوبی ایجاد می کنند. سیستم کنترل کشش نیز باعث می شود هماهنگی بسیار خوبی بین چرخ ها و گشتاور موتور ایجاد بشود.

چنانچه قصد عبور از جاده های فرعی و ناهموار خارج شهر را داشته باشید سیستم های Dynamic Stability و کنترل کشش باعث می شوند تنظیمات سیستم تعلیق تغییر کند و لذت بیشتری از سواری ببرید.

مورد برجسته دیگری که در فهرست تجهیزات بلند بالای این خودرو به چشم می خورد، سیستم Variable Sport Steering است که باعث می شود فرمان بسیار نرم و طبیعی به نظر برسد. فرمان در سرعت های پایین نرم و سبک است و ارتباط خوبی بین راننده و سطح جاده به وجود می آورد.

سیستم تعلیق تطبیقی Adaptive M Suspention به صورت سفارشی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. چنانچه با این سیستم تعلیق حالت رانندگی Comfort انتخاب شود، همه ناهمواری های کوچک و بزرگ جاده خورده می شوند و هیچ تکانی به بدنه منتقل نمی شود.

در مورد کابین داخلی باید گفت شباهت زیادی به کابین محصولات دیگر بی ام و دارد. کابین دراز و کشیده است، کف عمق زیادی دارد و طراحی پنل ابزار ساده و آنالوگ است. سیستم تفریحات و سرگرمی همچنان یکی از بهترین ها در نوع خود است، استفاده از سیستم iDrive ساده و آسان است و سیستم هشدار ترافیک نیز بهتر از سیستم های رقیب عمل می کند. صندلی های عقب جادار و راحت هستند، ظرفیت فضای بار نیز به 360 لیتر می رسد که چنانچه صندلی های عقب خوابانده شوند به 1200 لیتر افزایش پیدا می کند.

در مجموع می توان گفت بی ام و 125i خودرویی دیفرانسیل عقب است که با قدرت بی نظیرش یک سواری عالی در اختیار سرنشینانش می گذارد. آپشن های زیادی نیز به صورت سفارشی قابل خریداری هستند که تغییراتی بر روی عملکرد و حتی بدنه خارجی صورت می دهند. اگر این موارد برای شما اهمیت دارند می توانید برای خرید آن اقدام کنید و از سواری با این خودرو زیبای آلمانی لذت ببرید.





:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: